Blog

Infographic A/B-test landingspagina

Voor veel bedrijven is conversie het doel van de landingspagina. Die conversie kun je verhogen, maar je moet eerst te weten komen wat jouw doelgroep stimuleert om te converteren. Zet daarom een A/B-test in. Bekijk in deze infographic hoe dat werkt!

Lees verder

Leads genereren met inbound marketing: gebruik outbound marketing!

Vaak wordt leads genereren met inbound marketing afgezet tegen online advertising, terwijl ze elkaar juist kunnen versterken. Want wanneer je inbound en outbound (advertising) marketing optimaal met elkaar combineert, dan kunnen er uitzonderlijke resultaten worden geboekt.

Lees verder

Alleen nog bezoekers op je website die écht interessant zijn

Hoeveel van jouw websitebezoekers zijn daadwerkelijk leads? De marketingafdeling denkt dat ze leads levert aan de buitendienst, terwijl deze leads in werkelijkheid geen leads zijn. Er zijn maar weinig organisaties waarin sprake is van marketing & sales alignment. Een buyer persona opstellen is een goede eerste stap om beter de doelgroep te bereiken.

Lees verder

Account Based Marketing: hoe, waarom en wanneer?

Met name in het B2B segment kan het gebruiken van een account based marketing plan u aan de ideale nieuwe klanten helpen. Maar hoe weet u wie dat zijn?

Lees verder

De aandacht estafette

In het salesvak zijn we de hele dag bezig met aandacht. Geven we onze klanten wel voldoende aandacht of juist te veel? Wanneer wordt het estafettestokje overgedragen van marketing naar sales? Hoe zorg je voor Marketing & Sales Alignment?

Lees verder

Profiteren van het ‘Pareto principe’ of de ’80-20-regel’

Het Pareto principe of 80-20-regel dicteert dat 80% van je verkoop uit 20% van je klanten komt. Ga daarom op zoek naar meer klanten zoals die 20%!

Lees verder

Afgewezen worden met 91 jaar relevante werkervaring

Het vinden van een nieuwe baan is zeker niet gemakkelijk. Afgewezen voor een vacature? Het is iets waar je mee om moet kunnen gaan. Daar kwamen we bij Sellian ook achter. Terwijl we met z’n allen maar liefst 91 jaar en 8 maanden relevante werkervaring hebben...

Lees verder

Maak jouw blogs net zo verslavend als Game of Thrones

Hoe vaak moet je bloggen? Het blijkt dat een keer per week publiceren een goede frequentie is. Zo maak je jouw blogs zo verslavend als Game of Thrones. Lees hier hoe je door regelmatig hoge kwaliteit content te publiceren, jouw lezers verslaafd maakt!

Lees verder

Offerte nabellen of opvolgen: altijd te vroeg of te laat?

Een offerte nabellen of opvolgen vergt uitstekende timing. Want hoe vaak gebeurt het dat u belt terwijl de klant deze nog niet eens gelezen heeft? Of erger nog, dat de klant al de offerte van de concurrent getekend heeft?!

Lees verder

Geen Big Data voor B2B, maar juist Small Data!

Er zitten veel voordelen aan het gebruiken van Big Data analyse om interessante B2B prospects te vinden. Tenminste, dat denken veel bedrijven. In realiteit is echter Small Data doorslaggevend!

Lees verder