Blog

Profiteren van het ‘Pareto principe’ of de ’80-20-regel’

Het Pareto principe of 80-20-regel dicteert dat 80% van je verkoop uit 20% van je klanten komt. Ga daarom op zoek naar meer klanten zoals die 20%!

Lees verder

Afgewezen worden met 91 jaar relevante werkervaring

Het vinden van een nieuwe baan is zeker niet gemakkelijk. Afgewezen voor een vacature? Het is iets waar je mee om moet kunnen gaan. Daar kwamen we bij Sellian ook achter. Terwijl we met z’n allen maar liefst 91 jaar en 8 maanden relevante werkervaring hebben...

Lees verder

Maak jouw blogs net zo verslavend als Game of Thrones

Hoe vaak moet je bloggen? Het blijkt dat een keer per week publiceren een goede frequentie is. Zo maak je jouw blogs zo verslavend als Game of Thrones. Lees hier hoe je door regelmatig hoge kwaliteit content te publiceren, jouw lezers verslaafd maakt!

Lees verder

Offerte nabellen of opvolgen: altijd te vroeg of te laat?

Een offerte nabellen of opvolgen vergt uitstekende timing. Want hoe vaak gebeurt het dat u belt terwijl de klant deze nog niet eens gelezen heeft? Of erger nog, dat de klant al de offerte van de concurrent getekend heeft?!

Lees verder

Geen Big Data voor B2B, maar juist Small Data!

Er zitten veel voordelen aan het gebruiken van Big Data analyse om interessante B2B prospects te vinden. Tenminste, dat denken veel bedrijven. In realiteit is echter Small Data doorslaggevend!

Lees verder

Meer omzet door digitalisering

Meer omzet door digitalisering is niet makkelijk, blijkt uit onderzoek. Het succes is grotendeels afhankelijk van doelstellingen en een digitaal plan. Het vergt dus eigenlijk zelfs een compleet marketing- en salesteam. Maar heb je dat?

Lees verder

Professioneel netwerken: rendement, doel en belang

Professioneel netwerken is een hot topic. Maar wat is het rendement van netwerken eigenlijk? En wat is het belang en het doel van professioneel netwerken?

Lees verder

Zakelijke goede voornemens: de top 6!

Heeft u zakelijke goede voornemens voor uw bedrijf? Of overlappen uw zakelijke en persoonlijke goede voornemens? Of misschien heeft u wel helemaal geen goede voornemens? In ieder geval heeft u voor het nieuwe jaar ook nieuwe doelstellingen voor uw bedrijf.

Lees verder

Jaarverslag van 2017: het jaar van digitalisering en marketing automation software

Het jaarverslag van 2017 is opgesteld en dus is het tijd om terug te blikken op wat uw bedrijf dit jaar bereikt heeft. Bij de jaarlijkse terugblik blijkt vaak dat een heleboel niet is gelukt… Heeft u voldoende omzet behaald dit jaar? Is uw bedrijf gegroeid?

Lees verder

Salesplan en Marketingplan voor 2018

Hebben uw salesteam en marketingteam het salesplan en marketingplan voor 2018 al klaar? Het einde van het jaar nadert en dus is het tijd voor bezinning.

Lees verder