050-211 20 55 info@sellian.nl

Blog

Slim verkopen en effectieve acquisitie

De meeste bedrijven halen niet het maximale resultaat uit hun sales. Wij zijn ervan overtuigd dat vrijwel iedere mkb-ondernemer meer zou kunnen verkopen. Waarom? Omdat in de praktijk blijkt dat de dagelijkse hectiek regeert, waardoor het onmogelijk is om volledige focus op sales te hebben. En slim verkopen is er daardoor niet bij.

Ondertussen ontwikkelt het verkoop-vak zich razendsnel. Er zijn tal van mogelijkheden om met de juiste doelgroep en zelfs met geïnteresseerde prospects in contact te komen. Voor een middelgroot bedrijf is het onmogelijk om al deze ontwikkelingen te volgen. Laat staan om ze in de praktijk toe te passen.

Moderne sales

Sales is een vak. Een vak dat volop in ontwikkeling is. Een vlotte babbel en een aardig netwerk is niet voldoende. Maar wat dan wel?

Maak gebruik van de kennis en expertise van specialisten. Van gepassioneerde vakidioten die weten hoe het vroeger in de verkoop werkte en belangrijker nog: exact op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen die jou helpen om gekwalificeerde leads te genereren.

Specialisten die je inspireren, helpen of sterker nog… Een belangrijk deel van je acquisitie overnemen. Enorm kostenbesparend en bewezen succesvol.

Slim verkopen met digitalisering

Slim verkopen vandaag de dag betekent gebruikmaken van slimme software. Er is enorm veel te koop en voor ieder bedrijf is dat anders. Feit is dat de impact van digitalisering op de verkoopresultaten erg groot is. Digitalisering op de juiste manier toepassen is de grootste uitdaging. Laten we samen eens onderzoeken hoe we voor u leads kunnen genereren en afstemmen welke kansen er voor uw bedrijf liggen om meer resultaat te halen uit uw verkoop, met minder kosten.

Het gebruikmaken van de allernieuwste technieken in combinatie met persoonlijk contact met geïnteresseerden maakt het verschil.

Overtuigd raken van een nieuwe werkwijze begint altijd met een eerste gesprek. Wilt u ook geïnspireerd worden en weten welke mogelijkheden er voor u zijn? We zullen u niet teleurstellen!

New call-to-action

Haal het maximale uit uw marketing en sales

Lees ons gratis whitepaper
New call-to-action

Haal het maximale uit uw marketing en sales

Lees ons gratis whitepaper

Meer interessante artikelen

Wat is een whitepaper

Het whitepaper staat centraal in de online (B2B) marketing voor uw product of...

De mythe van de topverkopers

Vroeger dacht ik dat autoverkopers bij de top van verkopend Nederland behoorden. Want waar leert u het verkoopvak beter dan in de automobielbranche, toch? Inmiddels weet ik uit ervaring dat dit niet zo is; het blijkt een mythe. De branche is – enkelen daar gelaten – nog steeds vooral reactief ingesteld en de topverkopers in autoland missen nog veel kansen voor open doel. Terwijl het met de huidige technologie toch echt een stuk beter kan. Onderstaand ter illustratie enkele persoonlijke ervaringen van de afgelopen tijd.

Het moderne verkoopgesprek: Always Be Helping

Op een dag dat ik thuis werk gaat de vaste lijn over en ik neem op. “Goedemorgen meneer Wallinga”.

Hoe gaat u uw omzet voor 2019 begroten? Investeren in marketing of sales?

Q4 staat bij de meeste bedrijven in het teken van begrotingen. Als commercieel eindverantwoordelijke een hele uitdaging. Investeert u in marketing of sales?

Uzelf ontwikkelen als accountmanager

Lionel Messi staat al ruim tien jaar lang meer dan 4 uur per dag op het voetbalveld om zichzelf te ontwikkelen. Hij werkt iedere dag om nóg beter te worden door de juiste balans tussen werken, trainen, eten, slapen. Een professional op topniveau blijft immers altijd streven naar verbetering en dat doe je door te trainen. Al jarenlang verwonder ik mij erover hoe weinig de gemiddelde verkoper zich ontwikkelt.

De aandacht estafette

In het salesvak zijn we de hele dag bezig met aandacht. Geven we onze klanten wel voldoende aandacht of juist te veel? Kan dat eigenlijk wel, een klant te veel aandacht te geven? Of brengen we zo Marketing & Sales Alignment in gevaar?

Alles over een Blog

Met iedere blog die u schrijft wilt u iets bij de lezer losmaken, zowel in B2B als B2C. Er zijn verschillende manieren en stijlen van bloggen, maar bij iedere stijl is het van belang dat u afsluit met een duidelijke CTA, die uw websitebezoekers verder helpt in de customer journey.

De waarde van een goed whitepaper

Bij steeds meer organisaties komt het besef dat online positioneren verder gaat dan het schrijven van een blog, adverteren of het publiceren van een post op social media. Het schrijven van content zoals een whitepaper is een onmisbare schakel in de strategische online propositie.

Professioneel netwerken: rendement, doel en belang

Professioneel netwerken bij de vele nieuwjaarsborrels lijkt een uitgelezen kans. Heeft u de eerste nieuwjaarsborrel al achter de rug? En wat heeft het u opgeleverd? Alleen een kater of ook leads?

Inbound Marketing in 5 stappen

Hier hebben we het principe van Inbound Marketing in 5 stappen uitgelegd. Het is de moderne manier om succesvol leads te genereren. En u kunt er meteen mee beginnen.

Help! Koude acquisitie mag misschien niet meer! Wat moet ik nu?

Koude acquisitie gaat binnenkort waarschijnlijk in de ban, als het aan staatssecretaris Mona Keijzer van Economische Zaken ligt. Consumenten moeten eerst toestemming geven om gebeld te worden met een opt-in. Wanneer volgt de zakelijke markt?

Salesplan en Marketingplan voor 2019

Hebben uw salesteam en marketingteam het salesplan en marketingplan voor 2019 al klaar? Het einde van het jaar nadert en dus is het tijd voor bezinning. Maar ook voor vooruitblikken. Waarschijnlijk had u wel een aantal doelstellingen opgesteld die u dit jaar niet haalt. Wat gaat u in 2019 anders doen? Wat gaan andere (mkb) bedrijven doen in het nieuwe jaar?